sunnuntai 20. tammikuuta 2013

KOSKA SYDÄN SANOO NIIN!




Mulla on niin tän biisin fiilis! Nää sanat on jotain niin todellista!
 Elämä on niin ihmeellistä, kun oikeesti osaa vaan kattoo sitä monelta eri kantilta. Usein mäki huomaan vaan ne huonot asiat ja kuulen ne satuttavat sanat. Mut sit ku tulee hyvä fiilis nii huomaa paljo helpommin kaiken hienon.
Mun ratkasut ei aina oo miellyttäny mun vanhempia, mut mä oon kokenu ne oikeiks ja tullu onnellisemmaks.
 Mä oon päättäny et en haluu muuttuu enää kenenkää ihmisen takii. Voi kuulostaa aika itsekkäältä, mut mä oon väsyny siihen et yritän aina muuttaa itteeni muitten halujen mukaa. Nyt oon vihdoin saanu oppii senki. Ja muutoksen on varmaa huomannu moni muuki.
 En mä elä ketää muuta varten, mä oon täällä elämässä omaa elämääni. Haluun olla avoin ja kulkea niit omia polkujani. En haluu mennä sitä tietä jonka joku toinen on jo valmiiks mulle tallannu, vaan haluun ottaa riskejä, oppia ite omasta elämästäni!

https://www.youtube.com/watch?v=64k8wUcwLf0


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti