keskiviikko 1. toukokuuta 2013

Kettu



                                                     "Se kesä siis oli viimeinen
                                                               ja me tiedettiin 
                                                                 se loppuu niin"

Muuttolaatikot ja tyhjät hyllyt.
Kuka vilkuttaa ku meen viimesen kuorman kanssa?
Vaihdan maisemaa, uudempaa jotaki tuoreempaa.
Nauran itelleni. Tunnistan ittteni toiminnastani ja nauran sille. Kai se on ihan ok.
Pöly hiukkaset tanssii ja ikkuna on likasen harmaa. Silti aurinko häikäsee.
Mul on hyvä fiilis
Oon pitkittäny käden paranemista jo ihan liikaa. Pitäis ottaa rauhallisemmin.
Yks pyörälenkki jolloin kiertäis kaikki paikat. Jäis istumaa ja ihmettelemää.
Astun oman elämäni päälavalle. Nyt mä näyttelen pääroolin, onneks mul on hyvä kuiskaaja.
Viime kesä oli viimenen ja ensimmäinen. Muistot lämmittää mut mä käännän pään kohti tuulta.
Meen eteenpäin ja hymyilen. Voittajan on helppo hymyillä. Ketun on helppo hymyillä. Mä oon kettu.


1 kommentti: