perjantai 8. helmikuuta 2013

Helvettikin on jäässä

                                    Tekis mieli repiä ja riuhtoa
                                           olla pieni
                                       Haavoitettu ja häväisty
                           Tekis mieli itkeä ja huutaa, ja silti pitäisit mua sylissäs
                                          silti ottaisit mut tosissas
                                                 Et lähtisi, et löisi
                                  Olisit vain ja pitäisit kädestäni kiinni
                                                    Nostaisit kun putoan
                                     Vaikka kuinka riuhtoisin, vaikka kuinka repisin


                                    Kyyneleet eivät tule ulos, helvettikin on jäätynyt.


                          Olen riisuttu kaikista aseista, olen tuotu kansan eteen.
                                            Nähtäväksi, ruoskittavaksi.
                                    Olen kantanut tekojeni seuraukset hammasta purren.
                               Olen kulkenut tuon kivisen tien kompastumatta
                                    Suojelin henkeni kaupalla, varjelin jokaisella sanallani
                                 Kestin kivun, kestin nöyryytyksen
                                     Nimeni on nyt tuhrattu, maineeni olen menettänyt
                                        Tein sen jotta olisin parempi, parempi ihminen.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti