keskiviikko 13. helmikuuta 2013

Joka ilta

       




                                     "Joka ilta kun lamppu sammuu,
                                                ja saapuu oikea yö"



      Mä painun pienelle kerälle sängyn nurkkaan
      vedän peiton korviin asti ja leikin näkymätöntä
      Autojen valokiilat leikkii mun huoneen seinillä
      Katulamppu heijastaa likaisen valonsa hangelle
      Yön varjot tanssii mun huoneessa
      Pimeys päästää ratsunsa irti, olen yksin
      Katselen kuinka yön soturit pitävät hauskaa
                  





                 Minua pelottaa
              Kuulen hevosten laukan 
      En voi hengittää, pitää olla hiljaa, huomaamaton
      Haluaisn juosta, kohti aamua
      Aamu on tunneli jonka päässä on hento valon kajastus 
      Suljen silmäni vasta kun enimmäinen auringonsäde herää
                  Herään uupuneena
                 Yö oli taas liian lyhyt 
                En voinut taaskaan levätä



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti