lauantai 2. helmikuuta 2013

toinen todellisuus

Rakastan kirjoja. Rakastan lukemista. On ihana huomata kirjailijan ajatuksen lento. Luovuus.
Sanat on taidetta. Kirjat ovat toinen todellisuus.




 Hyppään, sukellan rivien väliin, en ole paikalla, olen kirjassa. Olen tuo joka juoksee pakoon, nyt jahtaan rikollista, uppoudun prinssin silmiin, minut häpäistään, olen ilmaa, nousen auktoriteettia vastaan, olen hyvä, olen paha. Kyyneleet silmissä painan takakannen kiinni, olen taas paikalla, mutta kirja on jättänyt minuun elämää syvemmät jäljet.


                                                           Selviytymistarinoita


Stieg = Nero

          Sana. Lause. Rivi. Kappale. Luku. Osa. Kirja. Kirjasarja.




Sofi Oksanen, parhain kirjailija. Paras teos, Puhdistus.

2 kommenttia:

  1. Kirjoittajan ehdoton työväline: monipuolinen kirjallisuuden tuntemus. Mä rakastan kirjoja ! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sieltähän sen oman tyylin löytää, muiden sanoista!

      Poista