sunnuntai 17. maaliskuuta 2013

Minä rakastin!

Aurinko, hetkessä taivas on jo musta
Kuu liikkuu, vai liikummeko me
Olen hiljaa, se on paljon helpompaa, turvallisempaa
Etten vaan sanoisi väärin, rikkoisi nyt vielä rajoja
Vai onko niitä rajoja enää? 
Ylitetttiinkö kaikki?
 Revimmekö kaiken auki ja näimme todellisuuden.
En halua uskoa että niin olisi käynyt.
Jatkan kulkua, enkä aio pysähtyä ennenkuin olen ylittänyt maaliviivan
Ketä vastaan taistelen? Itseäni kai.
Jos antaisin unen pyyhkiä hetkeksi huoleni, pimeyden antaisin tyynnyttää sieluni.
Hetken aikaa antaisin maailman jaksaa omin voimin.
En voi ajatella täällä vain itseäni, minun on taisteltava, niinkuin ennen minuakin on jo taistelu.
En aio antaa periksi, vaan pidän kiinni siitä mitä sain.
Mutta päästäen irti sen, mikä on halunnutkin olla jo vapaa.
Unohtaen sen, minkä minun on haluttu unohtavan.


Mutta sen aion muistaa, mitä rakastin.
Sen en anna unohtua.
Vielä tulee sellainen päivä, jolloin voin ylpeästi sanoa: Minä olin täällä, minä rakastin!


Instagram: repsu667

2 kommenttia: