maanantai 4. maaliskuuta 2013

Lapsuus loppui

Olen opiskelija, ja heti ku tilille tärähtää kelan opintotuki, mä marssin kauppaan ja puran paskan fiiliksen heräte ostoksiin. Sit oon onnellinen jollain oudolla tavalla, vaikka rahat joilla piti ostaa kesäks uudet ehjät kengät, menikin levyihin.
No pitäähän levytuotantoa tukea ja suomalaisia artisteja, ja näitä tekosyitä löytyy yhä lisää ja lisää.
Ja ensimmäisenä kun astuu huoneesee, näkee lonkkarin josta on laakerit ruosteessa ja vanssit jotka on rikki. Ja nopean päässälaskun suoritettuani totean tilanteen miltei toivottomaksi.
No, nyt nautin laillisesti hankitusta musiikista ja kerään vaikka sitten pulloja että saan kengät ja kesän!
Aikuistuminen tarkottaa vastuuta kaiken maailman asioista. Sitä aina luulee että joo oon tarpeeks taitava rahankäytön kanssa. Mutta sitten sitä huomaa että tässä on vielä paljon opittavaa. Kun pitäisi aamulla kaheksalta olla tikkana vaihtamassa lääkäri aikaa, istunkin koulussa siirtäen hommaa aina seuraavaan päivään. Kaiken maailman hakemukset ja valitukset pitäis oppia tekemään oikein, ja housujen kaventaminen. 

           "Huonommin jo paranee
     nyt jos polven kolhaisee
      Kirkkaat hauskat vaihdetaan
         laastariin valkoisenruskeaan" PMMP



Toisaalta, mä kyllä käytän vielä Hello Kitty laastareita, vaikka haava polvessa ei meinaa parantua...






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti